Tuesday, September 1, 2015

#Cabaran31hari, hanya 28 entry sahaja!!!

Tuesday, September 1, 2015,4:55 PM |
Assalammualaikum dan selamat petang.

Dengan lafaz bismillah maka tambat lah cabaran #Cabaran31hari untuk bulan Ogos 2015. Saya menyasarkan saya akan tulis 31 entry tapi kekangan blablabla, kalau nak nyatakan alasan memang banyak tapi bak kata pepatah nak seribu daya tak nak seribu dalih. 

Saya hanya dapat 28 entry sahaja. Tapi takpa lah, alhamdulillah lah dapat 28 entry. Satu rekod baru ditahun 2015. Tahu lepas saya dapat buat satu bulan sahaja iaitu Januari 2014 sebanyak 30 entry. Saya berhasrat untuk mencapainya pada tahun ini. Oleh itu, bulan September ini juga saya akan buat cabaran baru iaitu #35entrySept. hehehehe. InsyaAllah hanie boleh. (^_^)

Nantikan perkongsian dari hanie ye. 
Sekian
Wasalam. 

Set kegemaran ramai ibu-ibu Malaysia