Wednesday, September 2, 2015

#35EntrySept, Peserta Polar Expedition Tahun 1986

Wednesday, September 2, 2015,5:40 PM |
Baru terjumpa satu Majalah lama. Tulisan pun kelam-kelam je, tapi mata tajam macam saya masih boleh nampak.

Ini keratan dari Majalah National Geographic (tak payah cari, dah lama sgt majalah ni). Shaklee empower peserta Polar Expedition ke Kutub Utara pada tahun 1986.

Suhu -60 darjah Celcius! Bawah paras beku ooo.

Tapi dengan Shaklee mereka bertenaga utk teruskan ekspedisi dalam kesejukan.

Bukan sebarang suplemen. Shaklee mmg best!



Antara vitamin yang disebut adalah vita-lea shaklee. Saya makan tu, memang bertenaga je pastu boleh tambah darah tak lesu je. Aisyy tetiba je teruja sebab ambil vitamin yang sama dengan peserta polar ni. hehehehe