Thursday, September 10, 2015

#35EntrySept, Malang tidak berbau

Thursday, September 10, 2015,11:10 AM |
Assalammualaikum dan selamat pagi.

Apa yang malang sangat tu. Al-kisah minggu lepas laptop saya tidak dapat digunakan sebab hard disk rosak dan semalam handfon saya terjatuh dan terus blank screen. Kalau orang call dapat dengar tapi tak dapat buat apa-apa, hitam je screen tu. Ya allah, kenapa lah boleh jadi macam ni kan. Apa lah salah saya (muhasabah diri). 

Kedua-dua gajet rosak dan masih belum sempat dibaiki, tergendala projek #35EntrySept saya ni. Tak pe lah. Mungkin ada hikmah disebaliknya. 


Oleh itu dikesempatan ini saya nak umumkan nombor 019-6609951 saya tidak dapat digunakkan untuk semnetara waktu. Sekiranya telah dibaiki saya akan maklumkan kemuadian. 

Sekian, wasalam. 

Jom layan video ini supaya tenang itu milik kita. Amin. no more stress. 


Cara Syukur Nikmat Agar Happy & Tenang Sokmo from iReach HD on Vimeo.