Friday, August 28, 2015

#Cabaran31hari, Lebih 100 tahun dipasaran dunia!!!!

Friday, August 28, 2015,4:41 PM |
Assalammualaikum dan selamat petang.

Harini saya nak kongsikan sesuatu... waaa.. apakah sesuatu itu? hehehe.. Saya nak kongsikan gambar-gambar pengguna yang mengamalkan produk shaklee. Wow.. hebatkan. Ramai giler. Cuba tengok gambar dibawah. ni baru 10% je tau, banyak lagi...



Dengan slogan CHANGE LIVES FOR THE BETTER STARTING WITH YOURS itu, memang sangat-sangat tepat. Semuanya bermula dengan diri kita sendiri. Nak ke tak nak ke, kita yang pilih dengan izin allah. 


Alhamdulillah saya dan shaklee kini hampir 3 tahun dan saya memang tak kan beralih arah kepada yang lain. Saya dapat rasa kesannya terhadap diri dan keluarga saya semakin baik. 




Saya rasa pengguna shaklee yang lain pun rasa apa yang saya rasa sebab itu mereka setia. Brand ini telah ada lebih 100 tahun dipasaran. Penuh dengan kajian klinikal bagi mendapatkan hasil yang terbaik. Patutlah kami juga merasai kesannya. 



Akhir kata, saya hulurkan pantun 2 kerat ini :
kalau pandang je tak guna, 
cuba beli, amalkan pasti anda jatuh cinta.
wasalam

Notakaki : Gambar diambil dari penaung Jutawan Shaklee iaitu Master cheery (Grand nany saya dalam shaklee)

Hanie
ID 866973
019-6609951
emy_2912@yahoo.com.my