Tuesday, August 25, 2015

#Cabaran31hari, Akhirnya sang gaji tiba juga.

Tuesday, August 25, 2015,7:17 AM |
Alhamdulillah akhirnya tiba juga sang gaji ni. Puas menunggu. Hampir2 2 bulan kot. Tak patut kerajaan buat macam ni tau. Ingat raya je pakai duit ke lepas raya tak pakai. Saya memang tak setuju langsung bila raya je gaji nak kene awal. Dah la awal gila.

Saya rasa bersyukur sangat dikala duit gaji tinggal ciput, allah bagi saya tetamu yang ingin menyewa homestay saya. Alhamdulillah. Tapi kesian lah kawan-kawan yang tiada side income. Xpe lah, kalau nak seribu daya kan. Boleh cari dari macam-macam sumber yang halal. Jual vitamin shaklee ni pun boleh jadi antara satu nya juga. Nak tau macam mana, boleh lah hubungi saya. ☺

Hanie 019-6609951
Dpinanghomestay.blogspot.com