Wednesday, July 8, 2015

Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Bebas Bahan Kimia

Wednesday, July 8, 2015,7:00 AM |
Harini saya ingin perkenalkan kepada semua pembaca blog ini mengenai sabun pencuci pinggan mangkuk yang sangat-sangat bagus bagi orang-orang yang seperti saya. Kenapa seperti saya???? Sebab saya mempunyai alahai terhadap pencuci pingan mangkuk dan juga sabun basuh. Apabila terkene sabun yang tajam, tangan saya serta merta menjadi panas kemudian pedih, keesokkan harinya akan mengelupas dan ianya ambil masa beberapa hari untuk pulih seperti sedia kala. Jadi saya sangat berhati-hati memilih pencuci. 


Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Halal, Berkesan & Jimat from iReach HD on Vimeo.

Penyelesaian kepada masalah seperti ini, maka jom lah sama-sama kita mencuba pencuci pinggang mangkuk yang super hebat ini. Dijamin halal, berkesan untuk kotoran dan minyak pada pingang mangkuk anda dan juga jimat, Sebotol boleh tahan selama 2 bulan. Tak percaya. Meh la order dengan saya. Cuba sendiri rasainya kehebatannya. 

Jom borong pencuci pinggan ni. Hubungi 019-6609951 untuk maklumat lanjut.