Tuesday, July 7, 2015

Promosi Vitamin Shaklee Julai 2015

Tuesday, July 7, 2015,1:21 PM |
Assalammualaikum dan salam sejahtera

Uiii.. Rasanya dah bersawang dah blog ni ek. Kesian saya tak sempat2 nak update blog ni. Di kesempatan ini saya nak maklumkan ada 3 vitamin shaklee promo untuk Julai 2015 ni iaitu Vivix, Vita-lea For Children dan B complex. 

Siapa yang sesuai nak ambil Vivix ?
Sebenarnya semua orang boleh ambik vivix ni kecuali ibu yang mengandung kene dapat nasihat doctor terlebih dahulu. Yang lain-lain boleh ambil malah digalakkan. Untuk awet muda jelita sila lah ambil vivix, nescaya tahap keremajaan anda akan meningkan. Vivix ni memperbaiki sel-sel yang rosak. Maka ianya juga sesuai untuk kita ambil sebagai pencegah kanser. Banyak lagi manfaat vivx ni. Boleh wasep/sms saya untuk info lebih lanjut k. 

Vita-lea For Children sangat-sangat sesuai untuk kanak-kanak berusia setahun dan ke atas mengikut dos yang disarankan. Vita-lea for Children ni adalah multivitamin untuk kanak-kanak berperisa anggur, ada sedikit rasa masam dan rasanya macam gula-gula. Lebih elok ambik Vita-lea ni daripada gula-gula tau. 

B complex ni pula adalah gabungan 8 jenis vitamin B. B complex shaklee ni sangat popular kepada yang ingin mempunyai anak dan juga ibu yang mengandung kerana dalam b complex ini mengandungi Asid Folic yang sangat-sangat penting bagi pembentukan bayi dalam rahim. 

Kalau berminat boleh hubungi saya di 019-6609951. Saya adalah pengedar sah Shaklee yang berada di Melaka. Buat masa ni saya takda simpan stok untuk COD. Jadi semua pesanan akan di hantar melalui abam posmen ye.