Thursday, April 2, 2015

Promosi Vitamin Shaklee April 2015, termasuk GST

Thursday, April 2, 2015,6:02 PM |
Assalammualaikum dalam salam sejahtera.
Sepertimana tajuk saya di atas, PROMOSI vitamin shaklee April 2015, termasuk GST adalah Cinch Shake (semua perisa), Lecithin, GLA, Vita-lea for children dan DTX Complex.


Cinch Shake Retail Price RM 173.00 (NO GST) RM183.38 (GST)
Lecithin RM52.50 (NO GST) RM55.65(GST)
GLA RM91.25 (NO GST) RM96.73(GST)
Vita-lea for children RM111.00 (NO GST) RM117.66 (GST)
DTX Complex RM 155.00 (NO GST) RM164.30 (GST)

Nampak tak perbezaanya, banyak naik selepas GST dilaksanakan. Saya tak nak komen banyak, tak setuju pun kene juga tapi walaubagaimanapun kita tetap perlukan kehidupan yang lebih sihat. Oleh itu, bersederhanalah ketika kita berbelanja dan kalau ingin mencari duit tepi boleh juga hubungi saya untuk bersama saya dalam dunia SHAKLEE ini. Untuk lagi jimat semasa anda membeli vitamin shaklee, jom la join ahli, hanya RM75.00 sahaja seumur hidup. 



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan shaklee dengan harga promosi, segeralah hubungi saya di 019-6609951 (SMS/WhatsApp) atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Kelebihan membeli vitamin Shaklee dengan saya adalah anda akan diberi jadual makan vitamin yang betul bagi memastikan penyerapan vitamin dengan kadar optima dan penyerapan kos GST(maknanya anda membeli dengan kadar NO GST) ditambah lagi dengan FREE POSTAGE. Waaaa.... manyak syok. Apa tunggu lagi!!!! Jom hubungi saya sementara stok masih ada. Ingat, promosi ini hanya pada APRIL 2015.