Monday, March 23, 2015

Cara terbaik memutihkan ketiak hitam

Monday, March 23, 2015,2:13 PM |
Masalah sy sejak dulu ialah gelap di celah ketiak, peha dan lutut. Mmg gelap sampaikan dulu2 rasa risau nak kawin:P. Sebut je apa krim / scrub / masker mandian semua dah cuba rasanya. Tapi x terjejas pun. Masa nak bersalin mmg paling nightmare..malu kat doktor weh!!

Sy makan ESP sebnaranya bukan sebab masalah ni, malah tak pernah terfikir pun. Tapi selepas sy konsisten makan selama 2 bulan, tiba2 sy perasan ketiak, celah peha n lutut sy dah cerah!! Taklah putih melepak licin tp jauh lebih cerah dari biasa..ye lah baru 2 bulan pun konsisten. Sblm ni makan jugak tapi sy main selang seli ikut suka aje. Kebaikan lain memang banyak tp yang ni mmg saya sgt2 teruja. Akhirnya masalah besar kulit saya dah berhasil! Sy cadang nak tambahkan lg dengan scrub di luar so that proses nya makin cepat. Yelah..kulit mati tu diganti sel baru kesan dari protein dari ESP..kemuadian dari luar blh sental buang sel2 tu guna scrub.

Gambar hiasan aje ye..takkan nak snap gambar ketiak hitam kan..hilang selera ko! Ni gambar sasaran tahun 2015..KETIAK PUTIH MELEPAK..


hahaha, memang seronok baca kisah ni, salah satu dari beribu perkongsian pengguna ESP. Yang ni paling saya tertarik, lepasni saya pun nak konsisten ambik ESP juga lah. 

Masalah ketiak hitam, bahagian celah-celah hitam memang memalukan sebagai seorang perempuan kan, biasa kat luar tu memang sental pakai scrub je tapi dari dalam bagaimana, dengan ESP la, sebab ESP adalah protein. Protein tu membentuk sel-sel baru, jadi kalau nak kulit cantik, ambil lah ESP secara konsistan kerana ESP mempunyai protein yang berkualiti tinggi dan diuji secara klinikal serta non-Gmo serta mempunyai 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia. 

Untuk maklumat lanjut boleh je hubungi Hanie di 019-6609951 (Wasep/telegram/SMS)

Anda juga boleh beli ESP secara online dengan mudah hanya klik ->  ESP