Wednesday, February 11, 2015

Shaklee is the best brand in MLM 2014-2015

Wednesday, February 11, 2015,1:26 PM |
Bila buka Fb group Secret rich family nampak gambar ini, tak tahu nak kata apa, senyum lebar dan alhamdulillah je yang mampu terucap.. cewah.. sebenarnya saya terharu sangat sebab untuk pengetahuan semua shaklee banyak kali kene hentam dekat fb, macam-macam isu semua dikaitkan dengan shaklee, asal tak baik je shaklee, tak tahu la kenapa ramai pendengki, sampai nak kongsi pasal shaklee kat FB pun rasa macam serba salah je, tapi nampak tak... shaklee dapat Best Brand in MLM. waaa... memang serius terharu walaupun saya ni bukan siapa2 cuma pencinta tegar shaklee je.. 

Jom layan gambar yang best-best ni. 




Dengan ini diumumkan saya adalah pengedar sah shaklee di Melaka dan Pos ke seluruh Malaysia. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian di 019-6609951 wasap pun boleh, email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Jom klik skit sini, pe cite ek???


Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.