Wednesday, February 11, 2015

Bahaya gastrik boleh menyebabkan kesakitan berpanjangan

Wednesday, February 11, 2015,6:05 AM |
Alhamdulillah allah pernah menguji saya bagaimana kesakitan gastrik itu dan tobat harap-harap tak datang lagi kepada saya. Saya diserang gastrik semasa saya belajar di Politeknik Kok Lanas, Kelantan. Ketika itu waktu malam memang rutin pelajar nak jimat duit kan, makan meggi je lah dan saya minum bersama air sangkuit, sebelum itu, waktu lunch saya hanya makan kueh kalau tak silap saya, Jadi perut ketika makan meggi tu agak kosong lah (susah betul zaman belajar dulu kalau nak dikenang2)

Keesokkan harinya, bangun dari tidur, saya rasa perut memang macam ada belon, pedih nya hanya Allah je yang tahu, memang sangat pedih perut, ulu hati sampai tak boleh bangun. Sampai dah tak tahan, kawan bawa saya ke klinik, doktor nak injet, alahaiii.. cakap dengan doktor, saya tak nak injet, saya boleh tahan lagi ni... makan ubat je lah (padahal penakut jarum). Lepas dah makan ubat dalam 2 jam kemudian tu, pedih beransur hilang. Alhamdulillah, itu kali pertama dan mengharap itu juga kali terakhir saya kene gastrik. Dulu-dulu tak kenal shaklee lagi, kalau tak comfirm tak pergi jumpa doktor. hihihihi

Harini saya nak kongsikan bagaimana shaklee boleh membantu atasi gastrik. Kali ni hakak ni dengan tak sengaja penyakit gastriknya hilang. 


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.

Nantikan update seterusnya dan saya akan bawakan lebih banyak video menarik #shakleeeffek untuk tontonan semua. Semoga video ini dapat membantu anda dalam mencari penyelesaian kepada gastrik berpanjangan yang anda hidapi. Jangan biarkan masalah gastrik membelenggu hidup anda. Wasalam

Hanie
ID 866973
019-6609951
Pengedar sah shaklee Melaka
Pos laju ke seluruh Malaysia