Tuesday, November 4, 2014

Omega Guard Shaklee pilihan saya

Tuesday, November 4, 2014,12:43 PM |
Apakah supplement pilihan anda? perlukah supplement Omega Guard?
Fikir-fikirkan ye!!!! Bulan November 2014 ini Promosi beli 6 percuma 1 untuk Omega Guard. Siapakah yang perlukan Omega Guard a.k.a minyak ikan shaklee ini? Kenapa Omega Guard ini menjadi pilihan saya?


Jawapannya, saya memilih Omega Guard sebagai supplement untuk diberikan kepada anak saya kerana Omega Guard diekstrak bukan dari hati ikan. (hati, organ dalaman, nabi kita tak makan organ dalaman) Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk Omega dipasaran, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan HDA.





Berminat untuk mendapatkan Omega Guard, boleh hubungi saya 019-6609951 atau email emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka. Boleh COD ditempat-tempat yang dipersetujui.