Thursday, October 9, 2014

Susu soya untuk ibu menyusu badan

Thursday, October 9, 2014,12:11 PM |
Alhamdulillah kenyang, untuk alas perut sementara tunggu waktu makan tenghari saya memilih susu soya dari shaklee ini. Saya sangat-sangat berpuashati, lepas pam susu semestinya perut akan lapar. Mana tak nya, saya sarapan pukul 7 pagi, pam susu pukul 10 pagi, secara automatik perut terus lapar. Tapi takda lah pelik sangat, memang ibu yang menyusu badan akan alami situasi macam ni. 

Testimoni pengguna yang ambil ESP dari bujang hingga bersalin

Apa yang bagus mengenai susu soya shaklee ini kerana kacang soya yang digunakan hanya mengandungi non-Genetically Modified Organism(non-GMO). Tiada sebarang campuran kimia dan bahan penyedap. Alhamdulillah saya minum susu soya shaklee ni sejak sebelum hamil, semasa hamil dan sekarang masa menyusu badan, anak takda masalah pun dari segi kulit elergik ke apa ke. 

Satu tong susu soya ini dihasilkan dari 30kg kacang soya. NAMPAK!! Sebab tu pengambilan MAX sehari 3 sudu sahaja. 



Penjimatan berganda. Sehari 3 sudu, tapi biasa saya ambil 2 sudu dah cukup. Sekali shake satu sudu je saya letak. Kalau berpuasa saya letak 2 sudu. Resepi diatas buatkan saya kenyang lebih lama dan macam biasa kegemaran saya untuk mencampurkan dengan susu dan bijirin. Memang syok...!!!!

Berminat untuk mendapatkan ESP a.k.a susu soya shaklee ini yang berharga RM150.00 sahaja, boleh  hubungi 019-6609951 (SMS/Call/WhatApps) atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Nak beli guna kad debit atau kad kredit sendiri pun boleh juga. klik link dibawah ini.