Thursday, October 2, 2014

ESP turun harga sebab harga minyak naik.

Thursday, October 2, 2014,3:23 PM |
Bakau darah je tajuk dak hanie ni tau, dah lah masing-masing meng'update status kat FB pasal harga minyak naik mulai 2 Oct 2014 ni. harini lah, ada yang memaki hamun dengan bahasa kesat. aiiii cakap apa pun tak guna, kalau maki hamun harga minyak turun tak pe lah, ni tak da ape pun, dosa dapat lah. 


Nak habaq bahawa shaklee dengan prihatin membuat promosi ESP kegilaan ramai beli 6 percuma 1, disebabkan kan minyak naik harga, minuman fav kiteorang diturunkan harga. alahai bijak shaklee oi.. Jadi jangan bertangguh lagi, mai lah kita pakat beli bertong-tong ESP ni. 

Harga retail RM150.00!!! harga sempena minyak naik ni semestinya diskaun hampir 20%. WoW.. osem tak. ESP beli 6 percuma 1 percuma postage percuma shaker. Giler banyak percuma. 


Berminat untuk mendapatkan ESP sempena turun harga di bulan Oktober ini. Boleh hubungi saya di 019-6609951 atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee ID 866973 yang berpengkalan di Melaka. Di luar Melaka jangan risau abg posmen ada. Postage kan PERCUMA!!.