Tuesday, September 9, 2014

ESP menjadi peneman dikala kelaparan

Tuesday, September 9, 2014,3:51 PM |
Yeahhh.. dasyat tak tajuk entry kali ni. Baru je habis pam susu badan, tu yang jadi ayat 'ESP menjadi peneman dikala kelaparan' tu. Makan dalam pukul 12.30 tenghari kini sudah pukul 3.30 petang, jadi berkeroncong lah perut saya ni. Saya makan mee hun je, tu yang cepat lapar, kalau makan nasi lambat sikir laparnya. hehehe. ataupun itu hanya mitos diminda saya je, ayakkk..pulak dah, macam-macam hal lah dak hanie ni kan. 


Nasib ada lah ESP ni ada kat opis, kalau tak, kene tunggu balik rumah lah baru makan. Nak keluar dari opis ni cukup la malas tahap gaban, jadi dengan cara mudah dan pantas, penyediaanya kurang dari 5 minit. Hanya koyakkan 1 pek nestum 3 IN 1, letak air panas bagi kembang sikit, campur air suhu bilik biar jadi suam-suam kuku, kemudian masukkan sesudu esp, kemudian kita shake shake shake!!! TARAAAAAA...siap dah.. pantas sungguh penyediaan ESP Shaklee ni kan, eMM..Sedap pula rasanya. Campuran ESP dengan Nestum ni memang kegemaran saya ni. ni cicah dengan bisikut munchys kopi pula tu. memng terbaik. 


ESP SHAKLEE RM150.00

Sedap, pantas dan berkhasiat. Itulah ESP SHAKLEE. Berminat untuk mendapatkan ESP Shaklee ni atau vitamin shaklee yang lain boleh segera hubungi saya. Hanie : 019-6609951 atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Klik sini untuk order online -->  ESP SHAKLEE