Tuesday, August 19, 2014

Selaput mata hilang dengan makan Carotomax

Tuesday, August 19, 2014,7:00 AM |
Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua.

Alhamdulillah syukur, Yeahhhh!!!! saya menerima maklumbalas pengguna shaklee yang berpuas hati makan vitamin shaklee ni. Dulu saya pernah bagi mak saya sebotol Carotomax dan feedbacknya sangat memberangsangkan. Mak saya dah boleh masukkan jarum kat mesin jahit. 

Selaput mata bukanlah satu penyakit berbahaya tapi apabila selaput ini semakin merebak lama kelamaan akan menutup anak mata dan menghalang penglihatan. Sampai tahap tu dah berbahaya lah sebab kita tak nampak. Selaput mata ni biasanya terjadi kepada orang yang selalu terdedah kepada pancaran matahari, habuk dan persekitaran yang membuat mata kita kering. 

Oleh itu, selalulah pakai kaca mata hitam sebagai perlindungan mata ketika berada dibawah terik matahari. Dan makanlah vitamin mata iaitu carotomax

Jom baca testimoni carotomax ni, selain bagus untuk kulit ianya sangat bagus untuk mata tau. 

Carotomax RM74.00 (30 BIJI)


klik sini untuk order online ->  Carotomax  

Berminat untuk mendapatkan vitamin-vitamin shaklee boleh hubungi saya untuk sebarang pembelian dan juga pertanyaan. 
019-6609951 / email : emy_2912@yahoo.com.my