Tuesday, July 8, 2014

Tutorial cara order vitamin shaklee secara online

Tuesday, July 8, 2014,4:28 PM |
Lepas ni semua penggemar dan peminat vitamin shaklee dari blog rujukvitaminku boleh order vitamin secara online melalui link yang saya letak dalam setiap entry saya. 

Untuk memudahkan semua, saya telah sediakan tutorial cara order vitamin shaklee secara online. Sangat mudah untuk faham dan nak ORDER pun mudah juga.

Inilah laman pertama yang anda akan temui. Boleh tukar bahasa, tick pada setuju dan klik seterusnya.


Laman seterusnya anda akan lihat semua produk telah di tick, maka anda perlu untick pada vitamin yang anda tidak mahukan. Sila tukar pada kuantiti jika mahukan lebih dari 1. Setelah comfirm klik checkout. (Cas pos RM10.00 akan ditambah)



Isikan detail anda. Klik contineu/seterusnya



Lihat semula senarai vitamin yang anda pilih dan alamat penghantaran. Jika betul klik proceed for payment



Boleh buat payment menggunakan kad debit atau kad kredit. Isikan maklumat dan klik comfirm payment. Sistem akan membawa anda ke private payment. Anda perlu memasukkan kod MSOS yang akan dihantar melalui sms kepada anda. Sila pastikan had belian kad debit anda mencukupi sebelum peneruskan pembayaran. Hubungi pihak bank sekiranya ada masalah mengenai MSOS atau kad anda.

Info Tambahan : 
Had belian (had belian online), 
Had Pindahan (had untuk transaksi pindah wang), 
Had pengeluaran(had pengeluaran di mesin ATM)



Selesai!!!! mudah je kan.. Jom Shopping vitamin. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan di no. 019-6609951 atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Klik sini untuk Order Online