Monday, July 7, 2014

'Performance' minuman elektrolit menemani ramadhan ini

Monday, July 7, 2014,3:44 PM |

Sekadar berkongsi minuman yang menemani saya pada setiap hari di bulan ramadhan ni. Harini hari ke 7, maka dah 7 harilah saya consume Performanca drink ni. 


Performance drink dengan perisa natural orange tanpa gula, pewarna tiruan dan tanpa karbonat sangat sesuai diambil oleh semua orang termasuk ibu hamil dan ibu menyusu juga sangat-sangat digalakkan. Fungsi utama performance drink sebagai minuman elektrolit adalah mengawal keseimbangan air dalam badan, ianya juga dapat mengawal kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dan meningkatkan stamina di bulan puasa ini.

Resepi kesukaan saya semasa berpuasa ini adalah segelas performance drink sejuk yang dicampur dengan sesudu madu. Masyaallah sungguh sedap dan melawaskan. Cuba lah, baru tahu. Kurma dalam gambar tu gambar hiasan ke.. oh tidak, makan kurma bertambah tenaga tau.

Ini lah yang saya amalkan semasa ramadhan ini sebagai penambah tenaga selain vitamin rutin ibu menyusu saya.

RM82.50 (539gram)
Sekiranya berminat untuk membeli Performance Drink-->klik sini 
set ibu menyusu saya -->klik sini
Jom shopping vitamin shaklee yang lain -->klik sini

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka.