Thursday, July 3, 2014

eSell bakal memudahkan pengemar vitamin shaklee

Thursday, July 3, 2014,11:29 AM |
Yeahhh.. ianya amat memudahkan dan sangat cepat. Hanya klik klik dan tunggu barang sampai. Lepas ni para pembaca blog rujukvitaminku akan lebih mudah untuk membeli vitamin lah ye. Hanya klik pada link yang saya letak dah boleh buat pembelian sendiri tanpa hubungi saya. Pembelian vitamin melalui eSell dengan menggunakan kad kredit atau kad debit.

Shaklee baru melancarkan eSell ini semalam. Saya pun baru sempat jengah-Jengah manual nak install eSell ini. Bepinar-pinar juga mata, agak susah nak faham. Tapi takda masalah kalau ianya memudahkan pengemar-pengemar vitamin shaklee di blog saya ini. Belajar dan terus belajar sampai faham. Insyallah saya akan try n error dulu. Bila dah ok saya akan umumkannya kembali.


Esok baru ada eSell training kat Melaka. Tapi macam lambat je kan nak tunggu esok. Jadi mungkin petang ni saya akan cuba installkan eSell ini. 

Tapi diingatkan semua pembeli vitamin shaklee di blog rujukvitaminku boleh mendapatkan konsultasi dari saya secara percuma.  Selain jadual makan vitamin dan pelbagai tips serta e-book juga ada saya sediakan untuk semua customer saya. Jom lah beli dengan saya.


Hubungi saya untuk maklumat lanjut.
019-6609951
emy_2912@yahoo.com.my