Tuesday, June 3, 2014

Turun 21 kilo tanpa ubat kurus

Tuesday, June 3, 2014,4:34 PM |
Alhamdulillah.. Itulah yang selayaknya diucapkan, rasa mau menjerit, tersenyum lebar macam dah sampai ke telinga. Ya allah, terima kasih kerana membantu customer saya. 

Al-kisahnya begini, macam biasa saya sangat suka mengfollow up customer saya, tak tau la diaorang suka ke lemas tapi menjadi tanggungjawab saya untuk ambil berat mereka yang consume vitamin shaklee yang dibeli daripada saya.

Advance joint health tablet vitamin untuk sendi

Okeh... inilah hasilnya, seorang cust yang mengambil set kurus shaklee... berat badanya turun sebanyak 21 kilo beb. Gempak tak.. memang meletop, mantop. Kurus tak, selim tak. hihihihi

Sebenarnya kurus untuk lebih sihat itulah yang dititikberatkan. Kurus dan nampak cantik itulah bonus yang kita dapat. Pada mereka yang mempunyai berat badan yang berlebihan, tanamkan azam untuk kurus kerana ingin lebih sihat, ingin berjalan dengan lancar, dapat buat solat dengan lebih tenang, dapat buat kerja rumah, dapat layan anak bermain. Kurus untuk suami lagi dapat pahala. Kurus perlukan azam yang kuat seba kita nak berjihat melawan hawa nafsu. Nafsu makan dan mengunyah. Nafsu malas bergerak dan sebagainya. 




Betul la kata pepatah, nak seribu daya, tak nak seribu dalih
Sekiranya anda nak kurus macam cust saya ni, berminat untuk mendapatkan set kurus shaklee, tips kurus dengan cepat, bolehlah hubungi saya. Jangan malu jangan segan k. Adiosss

hanie
019-6609951
emy-2912@yahoo.com.my
FB Fanpage : rujukvitaminku