Tuesday, June 17, 2014

Akhirnya set ibu menyusu shaklee membantu atasi masalah customer ini

Tuesday, June 17, 2014,5:47 AM |

  Apakah tujuan saya menunjukkan salah satu sms antara saya dan anak shaklee saya bersama denagn customernya. Inilah antara contoh cabaran yang kami hadapi sebagai penjual online. Kadang-kadang masalah bergini akan menyebabkan customer hilang kepercayaan. Vitamin ibu menyusu yang customer ni order sampai kepada beliau seminggu lebih. Tapi saya sangat-sangat bersyukur kepada allah sebab berikan kesabaran kepada customer ini. Alhamdulillah dengan set ibu menyusu ini, susu beliau bertambah banyak.

Pada saat masalah ini terjadi, saya berada dihospital kerana anak saya masuk wad akibat asma. Jadi terasa agak payah dengan tiada line internet, hanya memohon pada allah supaya mempermudahkan urusan saya ini. Allah memang sayang pada saya dan sentiasa mendengar rintihan hati saya. Cuma saya je yang leka. Allah memudahkan urusan saya dengan melembutkan hati customer ini. alhamdulillah syukur. 

 Ya allah sentiaSA dekatkan aku dengan rahmatmu ya allah. amin.

Dah lain pulak cerita dak hanie ni kan. Hanyalah luahan perasaan seketika ye.. hehehehe. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set ibu menyusu shaklee, Jom segera hubungi saya di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka. Tempat COD adalah di Tesco Cheng dan Tesco Bandar Melaka dan Bandar Alor Gajah.