Monday, May 19, 2014

Testimoni : Mealshake buatkan masalah sembelit anak tiada lagi

Monday, May 19, 2014,9:17 AM |
Cerita masalah sembelit lagi kan, tak sudah.. hahahaha, ye la, bulan ni kan promosi Mealshake, jadi yang saya pun share lah testimoni Mealshake yang boleh atasi masalah sembelit anak kita ni. Saya sangat berharap pada ibu-ibu tolong lah jangan biar masalah sembelit anak itu berlarutan. Bermacam-macam cara kita boleh usahakan dari segi pemakanan anak-anak. 

Alhamdulillah terbuka hati puan Shaidah untuk mengambil Mealshake sebagai supplement menggantikan ubat cucuk buntot untuk anak kecilnya itu. Berhasil!!!!! Terbukti!!! 

Mealshake bukan sahaja mengatasi masalah sembelit anak tetapi memberi mereka vitamin yang cukup, kalsium dan juga serat serta banyak lagi vitamin, zat dan mineral yang ada dalam melashake ini. 

Untuk pengetahuan, Mealshake ini bukan sahaja mengatasi masalah sembelit tapi turut menaikan selera makan anak-anak juga,. Nantikan entry saya seterusnya ya, insyaallah saya akan kongsikan pengalaman ibu-ibu yang yang yang telah mencuba mealshake ini.. Tunggu taw..  

Jom baca pengalaman Ibu gojes ini :
Shaidah Mazlan 
NAK SHARE, NAK SHARE
Pernah jumpa ubat nie?
Siapa yang selalu guna yek?
Sejujurnya saya tak pernah guna..
tapi sejak amirah kecil saya selalu jumpa ubat nie...
sejak amirah berumur lingkungan 6 bulan,
dia selalu sembelit..
tak sanggup saya tengok bila dia nak membuang nangis-nangis...
tu pun kadang-kadang tak jadi..
nangis lagi..
anak anda pun sama?
seksakan..
seksa kita yang menengoknya...
klu pergi klinik,
nie mesti doktor bekalkan...
tapikan, sampai bila?
so saya ubah...
altenatifnya yang dalam botol kuning tu...
MEALSHAKE
mujarab ke?
Alhamdulillah....
sangat berkesan untuk amirah..
sebab dalam MEALSHAKE ada serat yang bantu ianya lawas...
malah RAMAI YANG SOKONG....
dah lama saya tak pegang ubat nie...
Alhamdulillah,
pilihan yang terbaik untuk amirah..
berbaloi-baloi..
tahan 2 3 bulan setong..


 MEALSHAKE SHAKLEE RM113.75 (544g)
Anda juga boleh add on vitamin untuk kanak-kanak yang lain
Chewable Vita C  RM37.50 (90Biji) yang sangat bagus untuk meningkatkan sistem pertahanan anak-anak.
Omega guard RM136.00 (90Biji) bagus untuk daya ingatan anak.

Berminat untuk mendapatkan Mealshake Shaklee ini ataupun vitamin yang lain untuk anak anda ataupun vitamin untuk keluarga anda, boleh segera hubungi saya di 019-6609951 atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my atau boleh ikuti saya di Fb : Emy ilhamie 

Comfius nak pilih vitamin yang mana, jangan risau, saya akan tolong anda pilih vitamin yang sesuai dengan kehendak dan juga bajet anda.

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka.