Tuesday, May 20, 2014

Saya SID yang berkualiti

Tuesday, May 20, 2014,10:04 AM |
 Okeh harini tibalah masa untuk puji diri sendiri. Saya SID yang berkualiti. Gambar di bawah ini sengaja saya paparkan untuk mengigatkan diri saya sendiri sebagai SHAKLEE INDIPENDENT DISTRIBUTOR supaya sentiasa mengambil berat dengan sesiapa sahaja yang berurusan dengan kita. 


Alhamdulillah saya berada dalam group shaklee yang betul, group yang terbaik yang mengajar untuk menjaga hubungan dengan allah dan hubungan dengan manusia, menekankan supaya setiap SID menjaga pelanggan dengan baik, bukan dah beli pastu lantak la..

Kepuasan pelanggan adalah kegembiraan bagi saya sebagai SID. Saya ingin terus menjadi SID yang berkualiti yang dapat membantu mereka yang memerlukan. Mungkin bukan dari segi wang ringgit tapi dengan membantu anda memilih produk yang berkualiti.

Multivitamin terbaik dunia yang larut dengan pantas

Terima kasih Ya Allah kerana pertemukan saya dengan Shaklee dan group yang sangat ooosem ni. Saya sayang group saya (jutawan, euphoria, ireach, richfamily, nur abbasy group)

Hanie
019-6609951
emy_2912@yahoo.com.my
FB : Emy Ilhamie