Sunday, May 4, 2014

Mealshake minuman berzat terbaik dari shaklee

Sunday, May 4, 2014,11:28 PM |


Produk Shaklee beli 6 percuma 1 untuk bulan Mei ni adalah MEALSHAKE. yahooooohoooryyy

MEALSHAKE untuk semua. Adik yang berusia seawal setahun ke atas hingga ke warga tua, semuanya boleh minum MEALSHAKE ni tau. Tapi semestinya lah adik yang berumur 2 tahun tu dos nya lain dengan makcik berumur 40 tahun. Ye tak. Sama juga dengan konsep makan nasi, adik 2 tahun makan nasi sikit je, tu pun suka makan bubur tapi cuba makcik yang 40 tahun tu hari-hari bagi bubur tak ke kembang tekaknya. Tak gitu. Hihihi

Siapa yang perlu ambil MEALSHAKE ini ye?
Mereka yang sentiasa bergegas, terkocoh-kocoh dan mereka yang mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, MEALSHAKE merupakan pilihan yang bijak kerana MEALSHAKE menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Lebih mudah dan ringkas kita panggil multivitamin dalam bentuk serbuk. Minuman yang sedap untuk diambil bersama minuman kegemaran dan yang pastinya tiada pewarna dan gula tiruan.


Ibu-ibu yang bergegas nak pergi kerja pagi-pagi tu, buat air holick ke milo ke untuk anak-anak, campurkanlah sesudu MEALSHAKE dalam gelas mereka. Selain membekalkan nutrisi yang lengkap untuk anak-anak kita ianya turut membantu tumbesaran. MEALSHAKE mengandungi asid folic, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran mereka.

Sekiranya anak-anak yang selalu sembelit, MEALSHAKE lah penyelesaiannya kerana MEALSHAKE kaya dengan serat larut lemak untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Harganya sangat berpatutan. Sebotol rm113.75 untuk 544g

Jadi, apa tunggu lagi. Jom cuba MEALSHAKE SHAKLEE ni, tak rugi kalau cuba. Kang dah cuba terus jatuh cinta. Berminat untuk mendapatkan MEALSHAKE ini dan vitamin-vitamin Shaklee yang lain boleh hubungi saya di 019-6609951 / email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah Shaklee yang berada di Melaka. Untuk COD kawasan yang ditetapkan adalah TESCO BANDA MELAKA, MITC, dan TESCO CHENG. Sekiranya anda berada diluar Melaka jangan risau, abang posmen kan ada.