Sunday, May 11, 2014

Mealshake hanyalah makanan tambahan

Sunday, May 11, 2014,8:06 AM |
Mealshake begitu serasi dengan kanak-kanak tapi bukan kanak-kanak sahaja yang boleh ambil ye, orang dewasa pun boleh. Sesuai dengan fungsinya sebagai multivitamin dalam bentuk serbuk, Mealshake hanyalah makanan tambahan tetapi mealshake sangat membantu kanak-kanak mendapatkan nutrisi yang lengkap untuk keperluan harian mereka. Para ibu tidak perlu lagi risau dengan kecukupan vitamin dalam badan anak, nampak kurus tapi tak semestinya kurang vitamin. Tapi insyaallah kalau dah makan Mealshake ni boleh tambah berat badan anak. 




Saya seorang ibu yang berkerjaya dan menguruskan rumahtangga, mempunyai masa yang agak terhad untuk menyediakan satu set hidangan lengkap dan sihat untuk anak saya. Mujurlah Mealshake ada. Sangat-sangat membantu untuk melengkapkan nutrisi dalam badan mereka. Saya hanya inginkan yang terbaik untuk anak saya yang sedang membesar. TAPI ingin diingatkan ye, Mealshake bukan pengganti kepada makanan dan bukan alasan untuk kita sentiasa ambil mudah dalam menyediakan makanan anak-anak. Mealshake hanyalah makanan tambahan. Sentiasalah kita cari masa untuk menyediakan satu hidangan yang berkhasiat untuk mereka.

Berminat untuk mendapatkan Mealshake shaklee atau vitamin shaklee yang lain. Boleh segera hubungi saya di 019-6609951 atau email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee di Melaka.

Anemia Sinonim Dengan Masalah Ibu Hamil