Friday, April 18, 2014

Testimoni turun 5 kg dengan set kurus shaklee

Friday, April 18, 2014,10:22 AM |
Alhamdulillah, feedback yang menarik dari seorang customer yang ambil set kurus shaklee. Hanya ambil alfalfa dan lecithin je dapat turun 5kg.. ooo.. memang teruja sekali.. hebat bukan. 

Tapi ingat selain ambil vitamin, suka untuk saya tekankan kepada semua customer saya supaya mengawal pemakanan terutamanya lemak dan karbohidrat. Lebihkan ambil protein contohnya ikan dan lakukan senaman serta ambil lebih air putih. Kalau senaman tu mulakan dari yang mudah sehingga yang mampu mengeluarkan peluh hingga senam yang hardcore tapi ikut semampu kita la. 

Macam saya dalam misi meleperkan perut saya. Sehari saya boleh sit up 40x.. jadi saya konsisten dengan itu.  Konsisten tu penting gak, jangan lah harini buat, esok buat, lusa lupa, tulat tak ingat, konsisten ye! makan vitamin konsisten, water intake 3 liter minum dengan konsisten, senam dan lain-lain. 


Kalau nak ikutkan deman pun boleh je nak ambil vitamin, tapi kak siti ni risau sebab dia makan ubat doctor sebab tu dia tak ambil vitamin. Jangan risau ye kak. boleh ambil cuma jarakkan pengambilan ubat dan vitamin sekurang-kurangnya 2 jam. 

Kalau nak dapatkan coaching dari saya untuk kurus, jom lah hubungi saya, Jom dapatkan berat badan seperti saya 46kg jew.. hihihi.

Alfalfa RM53.75 untuk 330 Biji
Lecithin RM 53.75 untuk 120 Biji

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka dan sekitarnya. Untuk mendapatkan vitamin shaklee, boleh segera hubungi saya di 019-6609951 / email saya di emy_2912@yahoo.com.my