Friday, April 11, 2014

Testimoni Set resdung shaklee

Friday, April 11, 2014,11:21 AM |
Harini saya nak kongsikan testimoni set resdung shaklee dari makteh saya sendiri. Beliau ambil set resdung shaklee ini untuk anak sulungnya. Mempunyai resdung dan asyik bersin je pagi-pagi. Alhamdulillah setelah seminggu ambil set resdung shaklee ini dah bebas dari bersin. Kalau konsisten ambil vitamin ni sebulan mungkin bebas dari resdung terus kot. hihihi.. Syukur sangat dapat membantu sebab anaknya ada resdung dah lama dah. kesian jugak. Terdapat kepuasan bila cust bagi feedback cenggini.

Jadi sesiapa yang ada resdung bolehlah cuba set ini ye. Set resdung ini terdiri daripada 3 vitamin iaitu:
  • Vitamin C - RM92.50
  • B Complex - RM53.75
  • Alfalfa Complex - RM53.75

Sekiranya anda nak cuba set resdung shaklee ini, boleh dapatkannya daripada saya, terus hubungi saya di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Bandar Melaka dan sekitarnya.