Monday, March 31, 2014

Testimoni : Atasi masalah buasir dengan vitamin shaklee

Monday, March 31, 2014,6:00 AM |
Rohayu Rozali 

Salam. .saya nak share sedikit pnglaman sy ambil set untuk sembelit dan buasir iaitu omegaguard, ostematrix dan zink. Sejak kecil saya mengalami sembelit dan mjdi buasir tahun lepas..walaupon saya minum air sebyk 2L n lebih sehari, masih mgalami masalah tsebut. Saya suka mkn tpi mase nk buang air besar sy akn bdebar2 dan takut untk ke tndas..sebb sgt sakit smpi xboleh duduk..; (... Saya mula ambil set diatas pda sept 2013 dan dlm masa 3 hari msalh sembelit sy tiada n paling sy tkejut bile buasir saya dah xada (lebihan daging d d***r hilang)..saya sgt gembira dan bersyukur kpd Allah kerana produk ini sgt mbntu saya..


Set Buasir
Omega guard RM136.00 (90 Biji)
Ostematrix RM61.00 (120 Biji)
Zinc Complex RM27.00 (120 Biji)

Alhamdulillah, usaha untuk mengatasi masalah buasir dengan vitamin shaklee berkesan.  Sekiranya anda berminat untuk mencuba rangakain vitamin buasir seperti Puan Rohayu, bolehlah segera hubungi saya di talian 019-6609951 ata email saya di emy_2912@yahoo.com.my

Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka dan sekitarnya. Untuk COD vitamin boleh runding untuk berjumpa kawasan Bandar Melaka (Tesco Cheng, Tesco Bandar Melaka, MC, MP) Untuk diluar Bandar Melaka, saya akan mengepos vitamin anda secepat mungkin selepas pembayaran dibuat. Terima kasih.