Tuesday, March 11, 2014

Sepetang bersama ESP dan cerita susu ibu

Tuesday, March 11, 2014,4:21 PM |
Cewah tajuk macam nak masuk dalam iklan tivi ye. Sepetang bersama ESP Shaklee ni diambil sempena waktu petang ni. Saya baru je sudah pam susu. Petang ni saya dapat 7 auns. Alhamdulillah. Walau banyak ke sikit ke kuantitinya saya syukur sangat sebab susu masih ada tak kira lah berapa banyak. Saya sebolehnya nak elak untuk bagi ilman susu formula.

Alhamdulillah juga ilman tidak berjangkit selesema saya yang dah masuk hari ke 6 tak elok-elok lagi ni. Saya nampak sangat perbezaan antara baby yang minum susu formula dengan susu ibu ni. Bayi yang minum susu ibu ni antibodi nya lebih banyak bagus daripada susu formula.
Sepetang bersama ESP shaklee ni cuma nak bagitau dan nak kongsi selain minum ESP ni dapat susu yang lebih pekat dan berkualiti tapi ianya memperbaiki kulit saya.

Ni testimoni saya sendiri.. lihat kulitku.. tak kering dan tona kulit lebih sekata. Wewit wewit. Hehehehe..

Kalau berminat untuk mendapat kan ESP SHAKLEE ni boleh segera hubungi Hanie di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my