Thursday, March 6, 2014

Rahsia Vitamin C Shaklee

Thursday, March 6, 2014,5:30 AM |
Sakit tekak bermula apabila minum banyak sangat 'drinking water' yang diberikan oleh pihak penganjur kursus. Sekarang hidung pulak berair.. adehhh akibat jerebu ke apa tapi saya tak lah terdedah kat laur sangat.. emmm dah nak kene kan tapi kesian dekat ilam la, semoga antibodi badan ilman kuat ye sayang.



Untuk meningkatkan antibodi badan saya, saya ambik SR Vitamin C Shaklee 2 biji dan saya patahkan. 

Kenapa perlu saya patahkan Vitamin C ini?
Vitamin C ini direka sebagai Sustained Released iaitu pelepasan berperingkat. Contohnya Vitamin C 500mg ini tidak dilepaskan sekaligus tapi pelepasan selama 5 jam bagi sebutir SR Vitamin C Shaklee. Jadi apabila saya patahkan, perlepasan nya akan lebik banyak. 

Kenapa saya nak Vitamin C yang lebih banyak ketika ini?
Ini kerana saya tidak sihat, antibodi badan saya lemah, didatangi virus selesema jadi kalau kita sihat Vitamin C ini akan menjadi makanan tambahan dan apabila kita sakit kita Vitamin C ni la jadi pertahanan badan kita dengan dos yang lebih tinggi.

Kenapa saya perlu Vitamin C Shaklee dan bukan yang lain?
Teknologi Sustained Released yang direka bagi membolehkan badan kita menyerap Vitamin C secara efisyen. Badan kita hanya memerlukan sedikit je vitamin C pada satu-satu masa. Jadi kepada perlu bazirkan yang selebihnya. 

Kenapa saya memilih untuk makan vitamin dari Shaklee?
Semestinya kerana ianya bukan vitamin sintetik, vitamin shaklee vitamin semulajadi yang mempunyai standart yang tinggi, beribu kajian dilakukan untuk mendapat outpun yang terbaik, tiada bahan kimia, pewarna tiruan dan sebagainya. 

Sumber makanan yang kaya dengan omega-3 

Harga sebotol vitamin C 180 biji = RM92.50
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin shaklee boleh hubungi saya di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my
Saya adalah pengedar sah shaklee yang berada di Melaka, Alor Gajah dan sekitarnya.