Tuesday, March 18, 2014

Kenapa saya memilih shaklee

Tuesday, March 18, 2014,11:30 AM |
Sejak saya jatuh cinta dengan vitamin shaklee, saya mula suka membaca mengenai shaklee, saya mula mengenali satu-satu vitamin shaklee, keistimewaan dan kelebihan vitamin shaklee, asal usul shaklee, dimana bermulanya shaklee, sejarah shaklee dan segalanya tentang shaklee. Dah kenal maka bermulanya saat jatuh cinta dengan vitamin-vitamin nya.

Bermula dengan vitamin C, B Complex dan Vitamin E iaitu set kecantikan/kesuburan shaklee di ikuti dengan ESP Shaklee dan melarat-larat ke vitamin lain. Bila kita nampak dan rasai keberkesananya, mengenalinya maka terrrrjatuh cinta lah dengan shaklee. Dari situ saya suruh mak saya ambil vitamin shaklee, setelah beberapa bulan alhamdulillah beliau pun suka dengan vitamin shaklee ni. Maka saya membuat keputusan untuk menyebarkan kebaikkan vitamin shaklee ini kepada yang lain. Beginilah tertubuhnya blog ini. Hihihi

Kenapa Shaklee?
Keran Shaklee telah menjalankan :-
Lebih 80,000 ujian kualiti dijalankan setahun bagi memastikan keberkesanan dan ketulenan sebenar dan lebih 350 ujian dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk mngesan bahan pencemaran berbahaya.

Kerana Shaklee telah membuat :-
Lebih $3 juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk. Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen dan disokong oleh bukti kajian sains dan makmal yang terdapat di dalam 90 bahan kajian penerbitan.


Kerana kehebatan Shaklee dalam menghasilkan :-
Produk shaklee adalah mesra alam yang benar-benar selamat untuk anda, untuk murah anda dan juga untuk bumi ini. Peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.

SHAKLEE ALWAYS SAFE
SHAKLEE ALWAYS WORKS
SHAKLEE ALWAYS GREEN


Vitamin Shaklee ni bukan cikai-cikai punya k... Ianya memang benar-benar berkualiti dan tidak hairanlah Shaklee teguh berdiri selama lebih 50 tahun. Sekiranya anda berminat untuk mencuba atau menjadi ahli shaklee, jangan malu jangan segan untuk hubungi saya k. Kecil tapak tangan, lautan biru saya tadahkan.. acewah..hihihi.. 
019-6609951
emy_2912@yahoo.com.my