Monday, March 3, 2014

ESP kembali untuk harga promosi

Monday, March 3, 2014,11:12 PM |

Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim saya merasmikan promosi ESP sepanjang bulan Mac 2014 ini. Cewah cewah. Hihihi

Pada bulan ni ramailah yang berebut-rebut untuk membeli ESP shaklee ini sebab ianya betul-betul murah. Silap haribulan stok ESP habis satu malaysia. Memang selalu akan terjadi bila waktu promosi ESP. Oleh itu, siapa cepat dia dapat. Huhuhuhu..

Saya pun insyaallah akan simpan syok 2,3 canister ESP. Saya memang pencinta ESP Shaklee ni sebab ESP banyak membantu saya mengatasi masalah kulit dan lagi penting sekarang sebagai ibu menyusu ESP peneman setia saya. ESP la minuman urgent penambah tenaga dikala kelaparan untuk tunggu waktu makan. Bila selesai pam susu kat opis, memang akan minum ESP sebagai alas perut seketika. Waktu urgent meeting dipagi hari, tak sempat nak pergi sarapan, ESP la penyelamat perut saya. Oh ESP oh ESP♡♡♡ memang ESP banyak jasa pada saya.

Bermula menyusukan ilman saya konsisten ambil ESP, susu saya menjadi lebih pekat. Takda lah cair mair je.. Alhamdulillah saya sangat bersyukur. Diharap perjuangan untuk menyusukan ilman sehingga 2 tahun tercapai. Bagi sesetengah orang ianya mudah tapi bagi saya memang menguji kesabaran. Harap saya kekal dengan motivasi positip untuk meneruskannya.

♡ Promosi ESP beli 6 percuma 1 Percuma postage Percuma keahlian.♡
Memang terbaik. Jom la akak adik kakak kengkawan kongsi beli ESP ni..  anda akan nikmati penjimatan berganda.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan ESP shaklee ini, boleh segera hubungi saya di talian 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my
Sementara stok masih ada.. jadi anda kene segera!!!!

Harga promosi yang teramat murah.. Nak DISKAUN lagi...boleh boleh.. meh hubungi saya k.. wasalam