Friday, February 28, 2014

Shaker shaklee

Friday, February 28, 2014,12:13 PM |
Assalammualaikum.
Sekadar berkongsi keterujaan saya dapat beli shaker shaklee.. sebelum ni shaker shaklee ni macam goreng pisang panas, belum sempat saya beli dah abis. So kali ni dapat beli, terus beli banyak- banyak sikit supaya nanti customer saya yang beli ESP ke Cinch ke Milkshake ke dapat minum dalam shake shaklee ni. 

Kenapa la saya setiap kali nak mencuba sesuatu yang baru dari shaklee mesti teruja gaban. Hihihihi..
Itu je la yang nak dikongsikan harini. Jadi sesiapa yang beli vitamin berbentuk serbuk nanti akan dapat shaker ni.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin shaklee atau jag penapis air shaklee atau set penjagaan muka/ rambut shaklee boleh hubungi saya di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my