Friday, January 24, 2014

Testimoni ESP : Menyusukan anak kembar

Friday, January 24, 2014,8:00 AM |
Saya agak teruja sikit kalau bab-bab menyusukan anak ni, suka baca pengorbanan ibu-ibu lain, bersusah payah berjaga untuk menyusukan anak mereka. Dengan membaca ketabahan hati mereka, ianya memberi semangat pada saya dalam misi menyusukan anak saya sehingga 2 tahun, Insyaallah. 

Testimoni kali ni memang oosem, anna ni menyusukan anak kembar, bestnyeeeeee.. teruja sangat la,

salam..ari ni saya nak share testimoni saya pasal ESP...

Percaya x percaya dah 1 tahun 1 bulan saya fully bf kembar!!!! Syukur sgt2 !!!! Moga impian tuk bf kembar hingga mereka umur 2 tahun tercapai !!!

Alhamdullilah ESP membantu saya selama ini...Stok saya x banyak coz kembar minum yg fresh...so pump hari ni tuk esok...setiap hari saya bg 60oz kat bs..

So kena usaha lebih skit...hehe...Penat x yah criter ler...kena bangun malam2 3 jam sekali nak pump sebab saya ni EP Mother

Tp Alhamdullilah ESP memang bg saya tenaga....saya tetap cergas bertenaga walau pun x cukup tido....esok nyer kena g keje lg....Pas abis kat opis buat lg keje kat umah lak..jaga anak, masak, kemas umah....Cam Super Mama lak !!!! Hehe

Tapi dengan ESP, saya lalui rutin seharian saya dengan lancar !!!!! Insyaallaah



Kaitan ibu menyusu dengan ESP????!!

>> ESP merupakan Sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian.
>> ESP berasaskan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol.
>> ESP juga telah terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif. 


Apa yang ibu-ibu makan, khasiatnya akan disalurkan pada anak yang menyusu badan kan, jadi ESP adalah satu minuman yang penuh khasiat, jadi apabila ibu mengambil minuman yang berkhasiat ini tentunya ia akan disalurkan pada anak tersebut. 

Selain itu, ibu menyusu selalu akan rasa lapar,  macam saya sendiri kerap berasa lapar setelah menyusukan anak secara terus atau pam. Bila perut saya lapar boleh je saya buat bodoh tapi kepala pulak pening sebab angin dah sampai kat kepala kot, jadi semua ni akan mengurangkan kuantiti susu saya lebih-lebih lagi ketika berada di pejabat. Oleh itu saya mengamalkan minum ESP sementara nak tunggu waktu makan ataupun ketika waktu sibuk. 

ESP 850g RM150.00 (SM) RM155.00 (SS)
Diskaun???
Boleh terus segera hubungi hanie di 019-6609951 / inbox di rujukvitaminku