Friday, January 24, 2014

Testimoni : Alfalfa shaklee atasi masalah keputihan

Friday, January 24, 2014,4:34 AM |
Masalah keputihan dikalangan wanita seringkali kita dengar kan, ada yang warna jernih, kekuningan, kehijauan dan lebih teruk bila keputihan itu disertai dengan bau, mesti kita sendiri tidak selesa dengan keadaan itu kan, apatah lagi en.suami, tak ke mengugut nanti, ye tak.. hehehehe. 

Adakah keputihan menghalang kehamilan? Kalau google mesti kita dapat jawapannya, dan ye, ia kan menghalang menyukarkan kehamilan apabila keputihan itu terlampau banyak, dan yang lebih teruk ada jenis keputihan yang berupa penyakit akibat jangkitan kuman. 

Saya juga mengalami keputihan yang banyak serta gatal semasa kehamilan, bila diterangkan oleh doktor bahawa ibu hamil memang mudah dijangkiti bakteria yang mengakibat keputihan berlebihan, saya pun ok jelah lepas tu doktor bagi ubat, tetapi selepas kehamilan ianya berterusan. Bingung jugak tetapi akhirnya setelah diperkenalkan dengan Alfalfa shaklee, memang jatuh cinta la. Kalau para wanita kat luar sana tak percaya cuba lah sendiri, alfalfa shaklee memang best. 

Persediaan sebelum melahirkan anak

Saya nak berkongsi testimoni yang mana seorang sahabat ni mempunyai seorang kawan yang sukar untuk mendapat zuriat, apabila diselidik rupa-rupanya kawan tersebut mempunyai masalah keputihan yang banyak. Jom baca selanjutnya :

TESTIMONI
Entan Sari (Shaklee GBS)
Salam semua.. hari ni pertama kali saya nak share testimoni customer saya yang telah menggunakan alfafa complex untuk atasi masalah keputihannya.. Alhamdulillah ada kesan perubahan.. Atas sebab yakin dengan produk Alfafa Shaklee,lepas ni dia plan nak ambil set kesuburan pula sebagai salah satu usahanya untuk mendapatkan cahaya mata kedua. Harap2 usaha kawan saya itu menampakkan hasil Dengan izin dari-Nya. In shaa Allah 


Alfalfa shaklee sebotol 330 biji RM53.75 sahaja.

Sekiranya anda ingin mendapatkan Alfalfa shaklee atau vitamin shaklee yang lain boleh segera hubungi hanie di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my. Sebarang konsultasi adalah percuma.

Saya adalah pengedar sah shaklee id 866973, sekiranya anda mahu vitamin shaklee dihantar terus ke tangan anda, saya berada di kawasan Bandar Melaka dan Pekan Alor Gajah. Kos penghantaran ditempat yang dinyatakan adalah PERCUMA :)