Thursday, January 9, 2014

Kisah suami tidur salah bantal dan air alfalfa

Thursday, January 9, 2014,3:50 PM |
Ni cerita masa saya di kedah haritu, saya duduk di sana selama sebulan. Ada satu malam suami saya tersalah bantal tapi saya tak tahu la istilah yang betul, macam urat tergeliat dekat leher tu. Lepas itu kami pergi ke kedai jamu dan en.suami beli la air alfalfa, terkejut saya dia beli air alfalfa tu, lepas itu en.suami bagi tahu saya air alfalfa ni banyak khasiatnya dan suruh saya minum, mak ai, tak tertelan rasanya.


Suami saya tahu yang saya dah bertahun makan vitamin shaklee tapi tak sangka shaklee ada jual alfalfa dan lagi best dalam bentuk pil, baunya pula sangat harum, bau mint. Bila bagitau kat en. suami dia senyum je. Alfalfa shaklee ni boleh di telan begitu je ataupun boleh buat teh, sangat harum baunya. Anda boleh la mencubanya. Buat air teh o panas secawan dan kemudian letak 3 biji alfalfa dan kacau. Memang terbaik.

Apa yang menarik tentang alfalfa shaklee

Khasiat Alfalfa ni sangat la banyak untuk perempuan mahupun lelaki.

Yang best alfalfa ni selain digunakan sebagai milk booster oleh para ibu sejak turun temurun lagi alfalfa juga berfungsi sebagai kacip fatimah, waaa.. terkacip-kacip la en.suami malam nanti.. hihihihi.. tapi ingat bukan makan seminggu dah terkacip tapi ambil masa juga yang penting ambil secara konsisten.

Saya tanya suami kenapa minum air alfalfa ni, dia kata alfalfa sangat bagus perjalanan darah, untuk urat tergeliat, untuk buang angin, untuk sembelit dan blablabla, dalam hati kata 'bagus jugak laki aku ni ye'. yang pastinya dia tak akan beli lagi air alfalfa tu, saya suruh makan alfalfa shaklee je.hihihi

Kalau anda berminat untuk mendapatkan alfalfa shaklee ni yang pasti takkan mengecewakan dan harga yang menarik ditawarkan pada bulan ni, memang berbaloi, anda boleh hubungi hanie SMS/WhatsAPP di 019-6609951 atau boleh inbox hanie di fan page : rujukvitaminku