Tuesday, January 7, 2014

Aplikasi android yang saya suka

Tuesday, January 7, 2014,3:53 PM |
Saya rasa wajar saya kongsi aplikasi yang saya suka ni semoga perkongsian ni dapat membawa kebaikan kepada semua. 

Khas kepada yang beragama islam ye. 

Saya suka bila saya membaca doa ke surah ke saya dapat baca terjemahannya supaya saya paham apa yang saya baca. Jadi bila saya jumpa aplikasi ni saya jadi rajin membacanya sebab dalam aplikasi tu ada terjemahan, ada rujukan ianya dipetik dari hadis mana dan ada cerita bagaimana ianya menjadi sunnah rasulullah s.a.w ... 

Ianya berkaitan dengan almathurat.. kita digalakkan membaca 2 kali sehari iaitu waktu pagi sekali dan petang sekali. 

Saya pengguna android, saya install kat play stor.. taip dekat search dalam play stor almathurat.. pastu cari logo macam dalam gambar yang saya sertakan. 

Alhamdulillah setelah bertemu dengan team shaklee yang saya sertai mereka sangat menitik beratkan hubungan kita dengan allah selain menjaga hubungan sesama manusia. Lebih banyak kita beri maka lebih banyak yang kita dapat. Syukur allah pertemukan saya dengan team ini. Sekiranya anda mahu menyertai saya dan team saya dalam menjaga kesihatan ataupun menjana pendapatan boleh hubungi saya di nombor 019-6609951 ataupun boleh inbox saya di fanpage fb : rujukvitaminku

Wasalam