Saturday, December 7, 2013

Testimoni ESP Shaklee : Dari Bujang Hingga Bersalin

Saturday, December 7, 2013,4:04 AM |
ESP shaklee memang dah glamours dah kan, ramai yang dah jatuh cinta terhadap minuman soya shaklee termasuk la empunya blog ni. Huahuahua. Saya tak jatuh cinta terhadap rasa ESP tu tapi saya jatuh cinta dengan kesannya ke atas kulit saya dan penyelamat saya sebagai alas perut dikala sibuk atau malas nak keluar makan.Alah bisa tegal biasa, mula-mula tak suka dengan rasanya lama-lama okey jew, malah kalau buat milo tak letak ESP macam tak berapa umppp je, sebab dah terbiasa kan.



Antara kelebihan ESP

· # Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri,
· # Bantu hilangkan parut jerawat di muka,
· # Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih,
· # Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur,
· # Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
· # ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan,


 
Ayu Idayu (Shaklee GBS) 
TESTIMONI SENDIRI
------------------------------------------

Testimoni sendiri pengambilan ESP bermula dr sblm kahwin hingga mempunyai cahaya mata..

SEBELUM KAHWIN- Niat nk cantik dan nk kurus. Alhamdulillah tercapai hajat tu sblm naik pelamin.

SELEPAS KAHWIN- Niat nk dapat anak awal memandangkan perhubungan jarak jauh yg menyukarkan utk bertemu. Alhamdulillah xsampai setahun dh hamil dgn izinNya.

SEMASA HAMIL- Sebagai supplement utk kuatkan rahim memandangkan bekerja di kawasan pedalaman yg memerlukan daya tahan yg kuat. Alhamdulillah dpt bertahan selama 8bln turun naik perahu, kapal terbang ulang alik ke semenanjung.

SELEPAS BERSALIN- Masih mengamalkannya utk kelihatan cantik dan dalam proses kuruskan badan. Pernah ditegur muka kelihatan berseri dan licin berbeza dr sebelumnya. Alhamdulillah. Anak yg lahir pn kelihatan putih, gebu dan mukanya takde ruam walaupun sedikit, licin dan bersih. Alhamdulillah dgn izinNya anak tak pernah sakit smpi skrg.
Sekiranya anda berminat untuk mencuba ESP ini atau untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai ESP ataupun vitamin shaklee yang lain, boleh hubungi hanie di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my / FB Fanpage : rujukvitaminku