Tuesday, December 24, 2013

Kulit gatal, kurap oh tidak

Tuesday, December 24, 2013,9:47 AM |
Bila bercakap pasal gatal, teringat dulu kecik-kecik saya ada terkena kayap, mak datok nenek, bertahun aku meraung bila letak ubat 3 senapang, memang pedih gila la, elegik gila kaki aku, tak leh kene air sabun yang tajam(sabun basuh serbuk), tak leh kene air kotor-kotor sikit memang kompem melarat kayap aku tu. 

Okeh la, kang abis pekong saya terluah di dalam blog ni, hahahah, bila terbaca dalam saya punya group pengguna vitamin  shaklee (SGL) teringat-ingat pulak penyakit itu. Pengguna ni kene kulit gatal, kurap, rasanya darah kotor tu dan setelah mengamalkan alfalfa dan gla.. alhamdulillah dah ok dah.
Macam mana alfalfa dan GLA boleh membantu:
Antara fungsi alfalfa adalah untuk DETOX.. badan kita bertoksin sebab tu terjelas la pada kulit kita, ada yang berjerawat batu dimuka dibelakang badan dan lain-lain. Selain itu, alfalfa juga berfungsi sebagai serat. kLIK ini alfalfa untuk kebaikan alfalfa.  Gla pula untuk melancarkan peredaran darah dan banyak lagi.

Jom ikuti TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE 
Cahaya Hatiku (SGL)
ALFALFA COMPLEX& GLA COMPLEX
x silap...awl2 bulan 10 aritu beli,..guna sbb kulit gatal2...dan melcet sbb asik tgaru2..eh kt kaki de kurap..mak ckp,, darah ko kotor tu..,aduh..tergaru2..dah mcm haper ntah...kikikiki..asik la up status tnye ubat cuci drah cmne...
Dan sye pun cuba la 2 produk ni dh niat drah x kotor ..kurap hilang n x gatal2 lg da,..tu je niat nye...

Tp nk tahu pe kesan dr amalan sye ni???
-jerawat susah nak kuar...
-badan makin bertenaga
-eh da sebulan x jump kuarga..smlm jump dieorg ckp da nmpk kurus cikit????kiki bangga jap
-bile peyed..darah x berketul mcm dulu...cair n lancar je..xde lg senggugut yg terlampau tu(sye ada endrometriosis)
-kurap makin kering(boleh tengok kurap kat kaki saya tu)
-kegatalan yg terlampau lgsung xde da
-dan pmbuangan najis pun lancar je..(sya ada buasir da hampir 3 taun kesan opration yg mula2 dulu)
-Dan kesan yg paling best....berbaloi2 sye beli dgn harga tu sbb smpai skrang masih ada lg walaupun sye makan tetap ikut sukatan...acaner tuh????

Ni saya sndri yg cuba..sbb x tahan tagru2 mlecet n pedih..sya x beli byk2...cuma gla complex & alfalfa je....see!!! niat yg 1..tp kesan yg mnyeluruh..
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin-vitamin shaklee, boleh hubungi hanie di 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my / FB Fanpage : rujukvitaminku
COD di kawasan Bandar Melaka / Pos ke seluruh Malaysia