Thursday, November 7, 2013

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE

Thursday, November 7, 2013,5:00 PM |
 Alhamdulillah vivix banyak membawa perubahan kepada kesihatan yang lebih baik, ada hasil keberkesanan vivix dalam masa yang cepat dan ada juga yang memakan masa berbulan-bulan, apa yang penting konsisten dalam mengambil supplement. Jangan terlalu mengharap untuk sembuh dalam masa yang singkat sekiranya anda sedang sakit sebab supplement hanya salah satu alternatif untuk tidak mengambil ubat, ianya membantu tapi kalau sakit berterusan anda harus makan ubat sepertimana yang disarankan oleh doktor. Suka saya mencadangkan mereka yang sihat untuk mengambil supplement kerana mereka yang sihat tidak semestinya mengamalkan pemakanan yang sihat, biasanya dah sakit baru tercari-cari. 

Okeh, disini saya sertakan beberapa testimoni daripada mereka yang konsisten mengamalkan VIVIX


Bonda Sha
Mak: yang ko bg mak makan tu apa?

Saya: tu Vivix mak.untuk macam2.anti penuaan,membaiki sel,baik untuk sistem dalaman,antibodi n bla bla bla..

Mak: mak makan tu rasa segau (segar)

Alhamdulillah,syukur padaMU Ya Rabb..memang nampak sangat perubahan mak.gembira tak terkata.semoga mak terus rasa segau..hehe.lepas ni nak bagi mak mertua plak,tinggi harapanku..


 Wan Faizatul Atiqah Ismayatim
Assalamualaikum semua pengguna shaklee. saya nak share testimoni VIVIX Shaklee! 2 minggu lepas ibu saudara saya berusia 45 tahun beli Vivix daripada saya. Selepas 2 minggu mengamalkannya dia beritahu yang dia semakin cergas, sakit kaki pun makin berkurang, selera makan pun berkurang dan paling best kulit dia semakin lembut.

Ibu mertua saya pula ambil Omega guard dan Ostematrix, semalam dia beritahu saya kaki dan bahu dia dah tak sakit lagi Alhamdulillah...



Asnie FaisIzzull 
Testimoni abah sendiri....

sejarah sakit abah 2012 tidak boleh dikenang...tiba2 je abah jatuh sakit..sakit yg boleh membawa maut...

Darah tinggi yg melampau membawa ke serangan Jantung dan pendarahan dlm kepala...berkampung di hospital Klang hampir sebulan...di PPUM 2 minggu..darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yg pling kami tak mahu ingat abah lupa siapa yg ada disekelilingnya....sebak pulak...

Kalau nak cerita mmg panjang...tapi kini dah 3 botol Vivix abah consume...kesihatan abah makin pulih...Alhamdulillah...dulu siapa jangka abah boleh berjalan kembali, bawa motor keliling kampung, pergi masjid...pergi ke pasar..


Firmilia Affandi 

Salam smua di SGL..sy nk share testimoni vivix sy blh? actually sy bli vivix ni utk mama sy yg kena pnyakit kayap kt blkg badan..Alhamdulillah..kayapnya sembuh.tp utk pesakit kayap,wpun luka kayap tu dh sembuh tp serangan kt saraf tu masih bterusan.mama slalu rasa kt tmpt bekas luka tu & bhagian blkg dekat pinggang mcm disebat-sebat sakitnya.doc ckp mmg normal mcm tu sbb kayap serang urat saraf & mbuatkan urat saraf rasa tertarik gitu..
So sy try belikan vivix utk mama & Alhamdulillah syukur sgt2 dgn kuasa Allah,mama dh x rasa sakit mcm biasa lg lps minum vivix..lega & senang hati bila tgk mama cergas mcm biasa.. :))
 

 Berminat untuk mencuba VIVIX, boleh dapatkannya dengan email di emy_2912@yahoo.com.my / 019-6609951 / Fanpage FB : rujukvitaminku