Monday, November 25, 2013

Testimoni set kecantikan kulit shaklee

Monday, November 25, 2013,10:45 PM |
Banyak dah rasanya yang telah saya kongsikan mengenai set kecantikan kulit shaklee ni, tapi nak share juga lagi testimoni yang diberikan oleh salwani hamid ni. Bukan apa tengok 11 bulan dia konsisten mengambil set kecantikan kulit shaklee ni. kadang-kadang pening jugak bila ada orang tanya, dalam sebulan dua ni kulit boleh ok ke.. mak ai, semua nak cepat je, biasa saya akan cakap, ko pakai, kalau dalam masa 3 bulan tak da kesan langsung habaq mai kat aku.. hahahaha.eh bertukar dialek pulak. bergurau je yer.
Sel-sel kulit akan bertukar sepenuhnya dalam masa 3 bulan. that why i habaq 3 bulan...Saya sendiri jatuh hati menggunakan produk shaklee bermula dengan set kecantikan kulit ni. Kesan boleh dilihat seawal 2 minggu mengikut badan masing-masing.


Setiap testimoni yang dipamerkan dikekalkan penggunaan perkataan ringkas para pengguna ye. Harap maklum.

Salwani Hamid SHAKLEE GBS

Testimoni:- hasil pegambilan secara konsistant..alhamdulillah dpat smula kulit yg d idam2kan..dulu klu mkan seafood jrawat btu kluar mcm mta air..dngan menanahnya..subhanallah..xthan skitnya..sdih sngat...
Skarang tidak lagi!! Hsilnya bkan stakat kulit mka yg licin cerah n gbuss..bdan pun mkin ringan sihat dan bertenaga...tq shaklee krn megemblikan keyakinan hidupku...



ESP = RM150.00 850g
Vitamin C = RM92.50  (180 bBji)
Vitamin E = RM149.00 (120 Biji)

Untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi hanie di talian 019-6609951 / emy_29122yahoo.com.my / Fb Fanpage : rujukvitaminku