Tuesday, October 8, 2013

Saya Pengedar SAH Shaklee COD di Melaka

Tuesday, October 8, 2013,3:50 PM |
Untuk makluman, saya (hanie) merupakan pengedar sah Shaklee Malaysia, Nama penuh Nur Hanie Ilhamie binti Zainuddin & ID Shaklee 866973. Kami menyediakan  perkhidmatan penghantaran produk shaklee ke seluruh malaysia melalui courier POSLAJU / GDEX / CITYLINK dengan kos penghantaran bermula RM6.00 hingga RM20.00 bergantung kepada berat dan lokasi penghantaran (Semenanjung Malaysia/Sabah/Sarawak) dengan proses penghantaran yang mengambil masa 1 hingga 4 hari bekerja. 

Untuk COD /Cash On Delivery (bayar tunai semasa penghantaran), area berdekatan Bandar Melaka, Alor Gajah & Jasin. Kos penghantaran akan dikenakan bergantung kepada lokasi.

Perkhidmatan penghantaran percuma di kawasan Tesco Bandar Melaka, Tesco Cheng, Dataran keris Alor Gajah.

Cara Bayaran ada 2 iaitu :-

Bank-in / Transfer ke akaun Maybank saya iaitu akan diberikan selepas kata persetujuan dicapai. Saya akan proses penghantaran selepas anda memberikan detail pembayaran dan Nama/alamat/No.Tel (Tujuan mengepos).

Cara kedua adalah melalui COD iaitu bayaran tunai semasa penghantaran.

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya
Hanie
019-6609951
emy_2912@yahoo.com.my