Friday, August 23, 2013

Kurus dengan vitamin shaklee, impian menjadi kenyataan

Friday, August 23, 2013,4:56 PM |
Teruja bila baca testimoni pengguna yang berjaya menurunkan berat badan mereka dan berharap ianya bukanlah sementara. Ada yang kite jumpa nak kurus/slimkan perut sampai tak makan, apa kejadahnya sampai begitu, amalan ikat perut atau berlapar memang tak menjadi, comfirm, kalau jadi pun kurus nya mesti kejap je.  Sebab tu kite rasa seseorang tu perlu target kurus bukan untuk cantik tapi untuk sihat. 

Sedikit tips dari insan yang kurus ini :
1. Kuantiti air - 3 liter sehari atau lebih ikut berat ( 25kg=1 lit)
2. Makan malam - Sebelum pukul 7 
3. Senaman - Buat la sedikit senaman, sit up ke, naik tangga turun tangga ke, skipping ke
4. Vitamin - Jangan culas (skip), kejap makan kejap lupa, apa cerite beb..
5. Pemakanan - Jangan tak makan langsung, replace meal ok tapi sekurang-kurangnya dari tiga kali waktu makan (Sarapan, Makan tengahari, makan malam), ambil satu waktu untuk makan contoh nasi atau mee atau roti, jangan skip makanan ruji kita. Jangan hilangkan nikmat menikmati makanan itu tapi pastikan dalam kuantiti yang sederhana.
6. Buah/Sayur - Sangat penting ok.

Jangan fikir sangat tentang angka di penimbang itu apabila mengambil vitamin tapi rasai lah di tubuh kita, inci lossss ke tak, itu lagi bagus sebab ianya berkaitan dengan lemak & tayar ganti.

Jom ikuti testimoni ini : 
Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.......


Sebarang pertanyaan atau bantuan untuk nak kurus kite berbesar hati ingin membantu untuk mereka yang SERIUS, yang betul-betul ingin menjaga kesihatan. Boleh hubungi hanie 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my / inbox di Fanpage FB : @rvk online shop