Friday, July 12, 2013

Produk Shaklee Idaman Saya

Friday, July 12, 2013,9:46 AM |
Haaa.. tajuk apakah ini. Tetibe je tadi kite terrrrberangan kot-kot ada orang tanya kite, orang tu kaya, kalau awak jadi saya senaraikan 3 produk shaklee idaman awak. Waaa.. pastu dok depan cermin dengan penuh excited jawab, kalau saya jadi awak, 3 produk Shaklee Idaman Saya adalah :-

Semuanya berkaitan nak cantik, semestinya beb.

1. Vivix
Kenap vivix?
Sebab vivix mempunyai anti oxidant yang tinggi, jadi ia dapat melawan radikal bebas yang mempercepatkan penuaan. (Point untuk cantik- Katakan tidak kepada penuan yang cepat). Selain itu, boleh klik klik klik Kandungan vivixVivix.



2. Collagen Powder Shaklee
Berkaitan dengan cantik lagi, semestinya kolagen, semua orang tau kan fungsi kolagen tapi apa istimewanya shaklee ni. Meh klik klik klik sini : Keistimewaan CPS.



3. Set penjagaan kulit shaklee Nutriwhite
Produk ini dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan tau. 



A'ah.. sudah-sudah la berangan hanie oi, kalau ada rezeki akan disambar kamu bertiga, beno nya dah sambar satu iaitu SCP tapi mengandungkan tak ley nak makan, so i simpan dulu. Sekiranya anda berminat untuk cantik, boleh hubungi hanie 019-6609951 / emy_2912@yahoo.com.my/ Fanpage:rujukvitaminku, saya akan cadangkan mengikut bajet anda.