Tuesday, February 5, 2013

Omega Guard SHAKLEE Pilihan Terbaik Para Ibu

Tuesday, February 5, 2013,5:20 PM |

Oleh sebab bulan ni bulan promosi Omega beli 6 percuma 1, jadi kite nak kongsi beberapa review daripada ibu-ibu yang memilih Omega Guard SHAKLEE sebagai makanan tambahan untuk anak-anak kesayangan mereka. 

Untuk diri Hanie sendiri, kenapa kite memilih Minyak Ikan Shaklee ni sebab
1. Kandungan Omega 3, EPA, DHA tinggi berbanding produk lain.
2. Kite sangat yakin dengan shaklee kerana setiap produknya mempunyai klinikal test.
3. Semestinya HALAL
4. Kesemua produk shaklee adalah dari bahan semulajadi, bkn sintetik ( tu penting )


Jom baca review kenapa Omega Guard SHAKLEE Pilihan Terbaik Para Ibu
Sebelum tu, maaf ye kengkawan, mereka menggunakan ayat yang ringkas.

Zila Yunus
Alhamdulillah sejak mengamalkan produk shaklee kalau saya demam selsema, telan omega guard+ vitaminC...sehari dah baik...saya x perlu ke klinik atau beli ubat kat luar lagi, lagipun x tentu boleh baik sehari...mesti lama sampai melecet hidung lepas tu rasa mengantuk...hu3

Anak perempuan saya pagi2 mmg selalu bersin dan hingus setiap hari...sejak amalkan mkn omega guard+ vitalea children...alhamdulillah dah xde selsema,bersin,atau hingus lagi...syukur alhamdulillah :)


Bonda Sha
Testimoni anakanda:
Masa nak masuk umur 2tahun anakanda demam panas on off smggu,berat jadi 10kg je..semalam g ikut tokyah n makwe g klinik,timbang 14kg..umur smlm 2thn 2bln..dlm masa 2bln naik 4kg..alhamdulillah.anakanda consume mealshakes n omega..bgn pg mkn,mkn,mkn..main,main,main..tidur mlm pun senang je.terima kasih,ALLAH.. ^_^


Mazlifah Mohtar
Buat tatapan cust shaklee dalam SGL..... Berita gembira yang ingin saya kongsikan kepada anda semua......
Perkhabaran gembira diterima dari seorang cust yg mempunyai anak ADHD (hyper aktif) yg telah hampir 2 bulan mengamalkan supplement shaklee utk anaknya.

" ifa, sy x sangka anak saya dapat no 1 dlm kelas. smlm pegi majlis anugerah dia. dia bgtahu saya, dia dapat no 1, sy sgt2 terkejut, mulanya x percaya....betul ke nih. lepas attend majlis tue, baru saya yakin yea....anak sy dpt anugerah kat sekolah. walaupun sebelum nie dia sgt2 hyper n tumpuan belajarnya kurang dalam kelas."
Syukur Alhamdulillah......
nahhhhhh.... berita yg menggembirakan buat saya. hasil yg benar2 merubah tahap kesihatan mental n fizikal anaknya.

apa yg saya telah syorkan pada cust ini,
- GLA khas utk ADHD nya ( dlm masa yg sama ibunya menghentikan seketika pengambilan ubat Rxxxxxn utk lihat samada shaklee benar2 berkesan atau tidak)
- Omega
- Meal Shake

Basic supplement yang diberi telah banyak membantu masalah ADHD anaknya.....
Buat semua keluarga terutama ibu bapa, pastikan anda memberikan yang terbaik kepada anak2 anda bermula dari sekarang untuk masa depannya.
Syukur alhamdulillah......( cust ni non islam tau, tp yakin dgn produk shaklee yg saya suggest utk anaknya setelah melihat hasilnya yang memberangsangkan)


Fieza Hadi
Sebelum ni anak saya hanya makan mealshake setiap hari 1 sudu susu tepung. Omega saya bagi anak saya seminggu 2x je. Baru2 ni anak saya demam xkebah2..masa siang kebah kejap then mlm mmg pns sgt. Saya jelum xjadi ape..Masa demam ni anak saya xmo susu..xpernah dia demam cmni. Biase kalo demam pn mesti mau mkn n susu. 

Masuk hr ke 5 sy refer pakar blik sbb hr pertama dmm mkn ubt xjalan. mealshake pn xnk minum. hr ke 5 g pakar ambk darah---ank saya ada virus menyerupai H1N1..Doc kate kalu lum lebih 3 hari bole pantau,tp sbb dh lebih 3hr dmm xleh rawat lg dh. Doc suh bykkan rehat n minum air masak je..Kate doc dlm 5hr mungkin baik..mungkin?? kalo x kene dtg n wat check up lagi..saya dh pening dh masa tu taktau nk watpe..dh la sume bnda bg xnak..

Last2 saya try up kan dose omega guard.start hr ke5 lps jmpe pakar,mlm tu sy msk sup n masukkan omega dalam semangkuk sup yang nak bg die makan..harapan sy bia lah walau sket die minum sup tu. dan alhamdulilah dia mkn sup tu dlm 3 sudu besar..kira dh masuk lah omega dalam bdn dia.saya teruskan untuk hr ke6 dan ke7. alhamdulilah..hari ke6 die kebah demam,n hari ke7 paginye dia bgn n main mcm biasa mcm xpnh dmm..n selera dia bertmbh start hari ke7..kalo x sy hanya mampu doa supaya dmm nya xmelarat smpi hari ke10..sgt2 bersyukur..saya teruskan ambil omega pada setiap hari untuk anak saya+mealshake.. 
Alhamdulillah..kalo x ank saya asik kena cucuk dengan ubt bontot sbb minum ubt xkebah2 panas smpi 40C..xsampi ht saya nk tgk ank saya terbaring xbergerak..alhamdulillah..Allah Maha Berkuasa..sape yang xsayang anak kan..
 

Nurul Fatihah
Anak sy dah setahun 4 bulan. masih bf. Sy yg mkn omega supaya susu yg anak sy dapat mengandungi khasiatnya. So kami dua2 dpt khasiat dr omega.


Mazuin Mohd
Mcm anak2 saya umur 5&6 tahun saya reming mkn Omega ni utk jadi cerdik & sihat.saya gigit skit & picit dlm sudu plastik kasi direct.anak yg umur 2thn plak dia kecik lg so senang je suap pkai sudu.Budak2 ni daya pujuk & psikologi kena pandai kite buatkan.insya Allah blh


Selingan : Budak dalam gambar hiasan tu anak kite. Muhammad Haq Uqasha tu adalah salah satu pengemar Omega Guard Shaklee. Dia boleh gigit sampai meletup & sedup dengan berselera. Pantang goncang botol, pasti kelam kabut dia datang.hehehehe

Ok la berminat macam biasa boleh kontek hanie 019-6609951.