Monday, October 1, 2012

Produk terhangat, ESP untuk semua.

Monday, October 1, 2012,2:56 PM |
Salam.. waa..hangat sungguh bulan ni..promosi untuk Oktober ini Esp (Energizing Soy Protein) beli 6 percuma satu.. memang terbaik, setahun sekali je.. jadi sesiapa yang berminat halo la kite..hehehe

Kalau tak kenal Esp.. Ini la rupa nya.. comel tak..


Sebelum ini kite ada tulis entry pasal esp ni kan.. 
http://rujukvitaminku.blogspot.com/2012/05/segalanya-tentang-esprahsia-awet-muda.html


Jom tengok testimoni mereka, best...
Kredit to mommyiskandar.







Testimoni  kredit to kak N)
· Seorang ibu kembar yang menetap di Bangi memberitahu, selepas mengambil soy protien kali kedua, beliau mendapati susunya bengkak dan anaknya minum sedikit dan terus lena.(customer Pn Norita)
· Apa yang ibu dapati selepas mengambil protien? Kulit semakin cerah, bekas jerawat mudah hilang, akar rambut lebih kuat, susu bertambah banyak dan lebih pekat, kuku lebih sihat, mudah kenyang dan lebih bertenaga.(Puan Norita).



Testimoni kredit to aainaa-nadirah.blogspot

Sekarang ni kan, every day mesti nak minum ESP. Tak kisahla minum bersama air suam, mix dgn milo, blend dgn susu segar + kurma + badam ke.. Sbb rasa best sangat sejak amalkan ESP. Apa yang bestnya pada saya? Perbezaan ketara yang saya dapat rasa ialah..saya rasa kulit saya makin sihat, susu badan saya makin meriah, dan badan saya lebih bertenaga. Selera makan? Makin baik =) 
Disebabkan rasa best sangat ESP ni, jadi saya letak satu canister kat ofis, satu lagi kat rumah. So, kalau kat ofis, selesai satu sesi mengepam (oh ye..saya pengepam tegar @ ofis =p)saya akan minum segelas milo suam yang dicampur dengan ESP. Mmg terbaik. So, next sesi susu masih meriah =)

ESP ni bukan untuk ibu menyusu je yer.  Bukan....Ia sesuai utk seisi keluarga..UNTUK:

1. Orang yang ingin kekal sihat..
2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
3. Kanak-kanak bersekolah
4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak
5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik.

haa..best kan.. bulan ini ada promosi, kalo nak cuba bulan ni la masanya sebab murah sikit tapi berbaloi, belum cuba belum tau yer.. kalau nak cuba bagitau kite yer mesej kamu sangat dialu-alukan...hehehe 013-3929451.

sekian,terima kasih...ceh macam tulis surat pulak..daaaaa..
salam..