Friday, August 10, 2012

Kolagen Terbaik dari SHAKLEE

Friday, August 10, 2012,10:56 AM |
Shaklee Collagen Powder   yang diperkenalkan bulan jun lalu mendapat sambutan yang hangat macam goreng pisang panas.. sebab harga promosikan.. jadi ramailah cik kiah yang telah mencuba dan alhamdulillah hasilnya sangat memberangsangkan.. Teruja la plak.. Jadi, harini kite nak share satu perkongsian menarik...

Jom baca:
(perkongsian artikel daripada blog ummi irfan, ibu qiqi & dll)

Puan Wan Fatihanum :

Salam sahabat2 semua,
Arini nak share satu berita gembira. Sebelum ni saya tak penah share testimoni sendiri kat sini. Sebab hepi sangat so lbh baik share sini kan.
Memandangkan kolagen ...
adalah produk baru, so saya dgn bangganya rasa nak cuba. Saya amik collagen satu sachet setiap malam sebelum tidoLepas seminggu amik, AMAZING sangat sebab tanpa saya sedar telapak tangan saya yang dulunya kering, bila sentuh sendiri pun bleh rasa kering walau pakai losyen.

Semalam baru perasan bila usap2 tangan, eh pelik nape rasa lembab lak ni? Moist je rasanya walau pagi tu lupa nak pakai losyen. Haa baru teringat pasal kolagen. Memang mabelesla, sapa yg nak cuba mmg tak rugi. Hasben pun akui bila pegang tanganku auwww hahahhaa..
---------------------------------------------------

Best kan... alhamdulillah... kalau niat kite nak cantik untuk suami, insyaallah allah akan memberkatinya, teruja sungguh kan, Jom baca hasil seterusnya...





Tengok gambar kat atas tu..si tuan punya badan yang mengalami kulit di sikunya dah dapat kulit yang licin selepas 7 hari makan sepeket Collagen Powder setiap hari..bestkan!?



Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah dan menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu.

♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan


Teruja, berminat... jom dapatkan nya dengan kite.. 

sEkotak 15 peket dengan harga RM289 (Pos RM10)


hanie nak diskaun? boleh jer, sms kite 013-3929451
kekangan kewangan tapi nak cuba jugak, ada juga caranya, hubungi saya, ada promosi raya, nak tau leh jugak hubungi kite.. 


013-3929451
emy_2912@yahoo.com.my
fb : emy ilhamie
page : rujukvitaminku