Thursday, June 7, 2012

Cikgu cantik??

Thursday, June 7, 2012,10:44 AM |

Sedang kite bersarapan di opis..g jenjalan baca blog kawan-kawan.. terbaca blog seorang cikgu ni. Tomel dan ceria la CIKGU HANI ni.. 

JOM BACA..

"Cantik cikgu hari ini'
"Cikgu cantik...."
"Suka tengok cikgu cantik"
...............terkedu tak bila anak murid cakap camtu? hehehe..separa rekaan..kikiki.. Kadang-kadang je murid cakap macamtu. Motif?hehe.mungkin nak belanja atau nak lebih perhatian!
TAPI ada yang serius..


"Mana ada cikgu cantikk..." cikgu menjawab dengan nada bersahaja.
"Iyalah, hari ini cikgu cantik..kulit cikgu licin jer".....

JENG,JENG JENG...dah banyak kali murid cakap tu betul ke?hehe,tgk cermin jap. 


"cikgu comel je.."  jawab cikgu malu-malu (ceh, tak boleh blah)


cikgu nak kongsi sini, rahsia awet muda dan kecantikan kulit cikgu ialah:
  1. Minum air banyak
  2. Makan VITAMIN - vitamin e dan vitamin c. tubuh kita mmg tak boleh buat vitamin,mmg harap dari makanan..tapi banyak mana kita makan makanan sumber vitamin ni?huhuhu tgk ttg VITAMIN C  dan juga Vita E. Cikgu juga amalkan minum ESP dan GLA untuk keseimbangan hormon.
  3. Selalu bersenam - of course mantap sbb cikgu PJ kan?hehehe
  4. Solat dan Ngaji jgn tinggal!
  5. Saya guna air wudhuk dan amalkan makan sayur kampung - ceh, ayat artis!


TIPS HARINI, cikgu cantik atau lawa atau comel bukan segalanya! Yang penting kita ni jaga kesihatan badan, dalam dan luaran agar sentiasa nampak bertenaga dan CANTIK!!

NAK CANTIK?HEEEE. jom tengok la apa yang cikgu makan! 


\
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.  Jika ingin membuat tempahan dan pertanyaan, sila sms atau call 0133929451/fb emy ilhamie /emy_2912@yahoo.com.my
cikgu